فروشگاه فایل

پایان نامه,رشته تربیت بدنی,رشته ادبیات,د

فروشگاه فایل

پایان نامه,رشته تربیت بدنی,رشته ادبیات,د

پایان نامه,رشته تربیت بدنی,رشته ادبیات,دانلود,رشته راه و ترابری,رشته مشاوره,رشته هوا و فضا,رشته روانشناسی,رشته نقشه کشی صنعتی,رشته اقتصاد,رشته صنایع
نویسندگان
کلمات کلیدی

پاورپوینت (MIS) سیستمهای اطلاعات مدیریت

پاورپوینت ماشین های کود آبیاری

پاورپوینت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

طرح قوانین کلاس (پسرانه و دخترانه)

فرم صورتجلسه کمیته پدافند غیر عامل مدارس

پاورپوینت ورزش داژبال

راضی کردن خانواده پسر برای ازدواج

دعا برای راضی شدن خواستگار

بستن زبان اشخاص

مخالفت شدید خانواده دختر با ازدواج

دعای زبان بند خانواده دختر برای ازدواج

دعا برای پیش رفتن حرف

دعا برای ازدواج سریع با معشوق

جلب رضایت پدر و مادر

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

اموزش طلسم تسخیر قلب مرد

دعایی برای رسیدن به معشوق از راه دور

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق

دعای عاشق کردن معشوق از راه دور

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

پاورپوینت ترمیم و مقاوم سازی ساختمان

پاورپوینت ترانسفورماتورهای الکتریکی

پاورپوینت تغذیه صحیح برای تندرستی

پاورپوینت مراقبت سالمندان

پاورپوینت حوادث ناشی از کار

تحقیق درباره بازار و بازاریابی

پاورپوینت آموزش الکترونیکی

پاورپوینت آموزش کاشت زعفران

ابتکاری جدید برای فشرده سازی پست های فشار قوی PASS

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۳۳ ب.ظ

پاورپوینت BenchMarking

دانلود پاورپوینت BenchMarking

Benchmarking چیست؟

مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)

  • در لغت به معنای محک زنی و الگوبرداری است.
  • واژه Benchmark قبل از اینکه در ادبیات مدیریت مطرح شود در علوم مهندسی ساختمان بکار گرفته شده، به معنی شاخصی است که سایر نقاط و موقعیتها خود را با آن مقایسه کرده و تطبیق میدهند.

استفاه از روش الگو برداری (Benchmarking) بعنوان یک ابزار کیفیت در دنیای تجارت بوسیله شرکت زیراکس در اواخر دهه 1970 آغاز گردید.

تعاریف Benchmarking

Camp 1989

فرآیند مستمر اندازه گیری محصولات، خدمات و شیوه های کاری در مقایسه با رقبای اصلی.

Geber 1990

فرآیند یافتن بهترین شرکت در زمینه یک محصول، خدمت یا سیستم عملیاتی و تطابق دادن محصولات، خدمات یا سیستم های خود برای رسیدن به آن استانداردها.

Codling 1992

فرآیند مستمر اندازه گیری و بهبود محصولات، خدمات یا عملیات در مقایسه با بهترین ها.

Vaziri 1992

فرآیند مستمر مقایسه عملکرد بهترین سازمان در آن صنعت با در نظر گرفتن نیازهای بحرانی مشتری و تعیین اینکه چه چیزی باید بهبود یابد.

Watson 1993

ورود مستمر اطلاعات جدید به یک سازمان.

تعاریف Benchmarking

Evans 1993

اندازه گیری عملکرد خود در مقابل بهترین سازمانها جهت تعیین چگونگی دستیابی آنها به  سطوح عملکرد فعلی و استفاده از این دانش برای بهبود عملکرد خود.

Kleine 1994

ابزاری عالی برای استفاده جهت شناسایی یک هدف عملکردی برای بهبود. شناسایی شرکایی که به این هدف دست یافته اند و شناسایی روشهای کاربردی برای ترکیب کردن جهت طراحی دوباره تلاشها و فعالیتها.

Cortada 1995

روشی برای یافتن چگونگی بهبود سریع فرآیندها از طریق یادگیری از دیگر سازمانهایی که این فرآیندها را انجام می دهند.

Cook 1995

نوعی از بهبود عملکرد از طریق شناسایی، درک و تطبیق شیوه کنونی از سازمانهای مشابه یا از دیگر تجارتها.

Stevenson 1998

فرآیند اندازه گیری عملکرد یک شرکت نسبت به بهترین ها در همان صنعت یا صنایع دیگر اطلاق می شود.

تعریف، تشخیص‌ و تطابق‌ یافتن‌ با اقدامات‌ و فرایندهای‌ سازمانهای‌ برجسته‌ در سطح‌ دنیا، به‌منظور افزایش‌ عملکرد سازمان‌ خود.

 

جهت دانلود کلیک کنید 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی