فروشگاه فایل

پایان نامه,رشته تربیت بدنی,رشته ادبیات,د

فروشگاه فایل

پایان نامه,رشته تربیت بدنی,رشته ادبیات,د

پایان نامه,رشته تربیت بدنی,رشته ادبیات,دانلود,رشته راه و ترابری,رشته مشاوره,رشته هوا و فضا,رشته روانشناسی,رشته نقشه کشی صنعتی,رشته اقتصاد,رشته صنایع
نویسندگان
کلمات کلیدی

پاورپوینت (MIS) سیستمهای اطلاعات مدیریت

پاورپوینت ماشین های کود آبیاری

پاورپوینت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

طرح قوانین کلاس (پسرانه و دخترانه)

فرم صورتجلسه کمیته پدافند غیر عامل مدارس

پاورپوینت ورزش داژبال

راضی کردن خانواده پسر برای ازدواج

دعا برای راضی شدن خواستگار

بستن زبان اشخاص

مخالفت شدید خانواده دختر با ازدواج

دعای زبان بند خانواده دختر برای ازدواج

دعا برای پیش رفتن حرف

دعا برای ازدواج سریع با معشوق

جلب رضایت پدر و مادر

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

اموزش طلسم تسخیر قلب مرد

دعایی برای رسیدن به معشوق از راه دور

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق

دعای عاشق کردن معشوق از راه دور

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

پاورپوینت ترمیم و مقاوم سازی ساختمان

پاورپوینت ترانسفورماتورهای الکتریکی

پاورپوینت تغذیه صحیح برای تندرستی

پاورپوینت مراقبت سالمندان

پاورپوینت حوادث ناشی از کار

تحقیق درباره بازار و بازاریابی

پاورپوینت آموزش الکترونیکی

پاورپوینت آموزش کاشت زعفران

ابتکاری جدید برای فشرده سازی پست های فشار قوی PASS

۱۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴ ق.ظ

دعای زبان بند قوی

افراد زیادی در موقعیت های مختلفی قرار می گیرند که نیاز به بستن زبان فرد یا افراد مقابلشان دارند تا بتوانند مسیرشان را بهتر پیش ببرند. این بستن زبان می تواند در ارتباط با همسر، خانواده، جامعه و یا محیط کاری باشد. به همین دلیل است که در این مطلب از سایت دعاجو به گردآوری مجموعه ای بهترین دعای زبان بند قوی و فوری اقدام کرده ایم تا در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم و با بهره گیری از آن ها بتوانید به نتیجه برسید. مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری شامل دعای زبان بند تضمینی، دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر، دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر، دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور، دعای زبان بند صم بکم عمی، دعای زبان بند فوری برای کار و دعای زبان بند قوی و فوری زیر سنگ می باشد که همگی باید در امر حلال استفاده شود.

دعای زبان بند تضمینی

دعای زبان بند تضمینی از مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری به حساب می آید. این دعا به افراد کمک می کند در هر شرایطی به صورت تضمینی بتوانند زبان فرد مورد نظر را ببندد و از این طریق به خواسته خود برسند. دعای زبان بند تضمینی که در زیر آمده است را برای بستن زبان به صورت قوی و فوری باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر 7 مرتبه تلاوت کنید.

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

( برای آشنایی با قدرت و انرژی سنگ ها نگاه کنید بهسنگ مهرومحبت و سنگ ماه تولد)

دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هذفشان برسند می توانند از دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد.

« رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر

بسیاری از خانم ها به دنبال بستن زبان خانواده شوهر خود هستند تا بتوانند با جلب محبت آن ها در نظرشان به خوبی جلوه کنند و با استفاده از این دعای زبان بند قوی و فوری به عزیز شدن نزد خانواده شوهر خود کمک کنند. دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر که در زیر آمده است را بخوانید و در پایان نام افراد مورد نظر را ببرید.( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی زیر سنگ )

« بسم الله الرحمن الرحیم. قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین »

دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور

در مواردی که به فردی دسترسی ندارید و می خواهید از راه دور زبان وی به صورت قوی و فوری بسته شود نیاز است که دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور را که در زیر آمده است هنگام وزش باد بخوانید و به باد فوت کنید. ( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج )

« تذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَکَانَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا »

دعای زبان بند صم بکم عمی

یکی از مجرب ترین دعای زبان بند قوی و فوری، دعای زبان بند صم بکم عمی می باشد که بسیار توصیه شده است. اگر فردی این دعا را بخواند باعث ایجاد عشق فوری خواهد شد و با بستن زبان فوری به مراد دلش می رسد. دعای زبان بند صم بکم عمی در زیر آمده است.( به دلیل گستردگی در خصوص دعای زبان بند صم بکم دعاجو به صورت اختصاصی در مطلبی تحت همین عنوان توضیحات مفصلی را ارائه داده است)

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

به یاد داشته باشید اگر قصد شما بازگشت رابطه تمام شده پس از جدایی است پس غیر از استفاده از دعاها باید به مهارت های ارتباطی و دانش خود نیز بیفزایید زیرا همانطور که خداوند در قرآن فرموده است: نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است ( نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته)

دعای زبان بند فوری برای کار

اگر فردی به دنبال کار می گردد و می خواهد زبان کارفرما بسته شود به نحوی که بتواند استخدام شود باید از دعای زبان بند قوی برای کار استفاده کند. این دعا برای کاریابی بسیار موثر است. دعای زبان بند قوی برای کار را که در زیر آمده است قبل از انجام مصاحبه کاری 3 مرتبه بخوانید.( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی )

« یَا أَعْظَمَ مِنْ کُلِّ عَظِیمٍ یَا أَکْرَمَ مِنْ کُلِّ کَرِیمٍ یَا أَرْحَمَ مِنْ کُلِّ رَحِیمٍ یَا أَعْلَمَ مِنْ کُلِّ عَلِیمٍ یَا أَحْکَمَ مِنْ کُلِّ حَکِیمٍ یَا أَقْدَمَ مِنْ کُلِّ قَدِیمٍ یَا أَکْبَرَ مِنْ کُلِّ کَبِیرٍ یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ یَا أَجَلَّ مِنْ کُلِّ جَلِیلٍ یَا أَعَزَّ مِنْ کُلِّ عَزِیزٍ »

دعای زبان بند قوی و فوری زیر سنگ

یکی دیگر از مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری که بسیار تاثیرگذار است دعای زبان بند قوی و فوری زیر سنگ است که در زیر آمده است و باید این دعا را روی کاغذی سفید نوشته و زیر سنگی در باغچه خاک کنید. این دعا برای بستن زبان دشمن و حسود و بدگو نیز بسیار مجرب است.( همچنین نگاه کنید به دعای زبان بند دشمن)

« یَا ذَا الْعَرْشِ الْمَجِیدِ یَا ذَا الْقَوْلِ السَّدِیدِ یَا ذَا الْفِعْلِ الرَّشِیدِ یَا ذَا الْبَطْشِ الشَّدِیدِ یَا ذَا الْوَعْدِ وَ الْوَعِیدِ یَا مَنْ هُوَ الْوَلِیُّ الْحَمِیدُ یَا مَنْ هُوَ فَعَّالٌ لِمَا یُرِیدُ یَا مَنْ هُوَ قَرِیبٌ غَیْرُ بَعِیدٍ یَا مَنْ هُوَ عَلَی کُلِّ شَیْ‏ءٍ شَهِیدٌ یَا مَنْ هُوَ لَیْسَ بِظَلامٍ لِلْعَبِیدِ »

در پایان باید به این موضوع اشاره کنم که تمامی دعاها در زمینه دعای زبان بند قوی و فوری که در این مطلب برای شما آورده شده است بسیار کارامد می باشد. اما بهتر است در کنار این دعا بتوانید مهارت های رفتاری مناسب در برابر دیگران را بیاموزید تا بتوانید با استفاده از رفتار خود کاری کنید نخواهند در برابر شما مخالفت کنند یا اینکه پشت سرتان بدگویی کنند. بلکه شما می توانید با آموزش مهارت ها و تکنیک هایی خاص هر شخصی را به خود به صورت کامل جذب کنید.( نگاه کنید به

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۵۴
مصطفی رستمی
جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳ ق.ظ

طلسم زبان بند خانواده پسر

این مطلب در مورد موضوعات دعای راضی شدن پسر برای ازدواج، مخالفت مادر پسر، طلسم برای راضی شدن خانواده پسر، راضی کردن خانواده پسر برای ازدواج، بستن زبان اشخاص، طلسم رضایت، دعای زبان بند خانواده برای ازدواج، دعا برای راضی شدن خواستگار نوشته شده است.

دعای راضی شدن پسر برای ازدواج

آیات ۱۳۱و ۱۳۲ سوره طه :

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾

وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾

مخالفت مادر پسر

گرچه این مباحثی تکراری است چاره ای نیست باید مطرح بشود . بله دخترم ، این کاملا لازم و ضروری است . به مادرها و پدرها بزرگوار خطاب میکنم بدون دلیل ، برای علل کم اهمیت یا بی اهمیت، با ازدواج مخالفت نکنید. متاسفانه ما گزارشهایی را داریم که خانم و آقا همتای هم هستند مشکل خاصی هم نبوده اما پدر و مادر به یک دل واهی یا کم اهمیت و سلیقه ای و مثلا به دل من ننشسته و دماغ او اینجور است، مثلا چون از نزدیکان مامان یا بابا است مخالفت میکنند . اولا شما بزگترها خیلی مخالفت نکنید و سخت نگیرید و بدانید اگر ما مانع ایجاد کنیم و مفسده ای برای این ازدواج کردن باشد که هست ، متاسفانه مفسده دارد مسئول خواهیم بود .چون ایشان خانم هستند اهمیت ویژه ای دارند و اگر آقایی این سوال را مطرح میکردند و میگفتند خانواده دختر راضی نیستند آنجا بار کمی ، سبک تر بود و ضرر کمتر بود ولی اینجا دختر سوال می کنند رضایت خانواده پسر خیلی مهم است . زیرا اگر رضایت آنها نباشد چون پدر مادر هستند ، خدای نخواسته توفیقاتی از شما سلب میشود . او پدر است ، میخواهد از فرزندش حمایت مالی بکند . نه ، این آقا پسر شاغل است و نیاز مالی به پدرش ندارد ، خودش داماد میشود و مجلس میگیرد . بالاخره این پسر حمایت عاطفی و اجتماعی از طرف پدرش نیاز دارد و شما حمایت پدر شوهر را نیاز دارید مهمتر از آن با مخالقت مادر شوهر نمیتوان کنار آمد . چون مادر در زندگی رکن اساسی هستند اگر از پسرشان و شما حمایت نکنند ، مهم است . فرض کنید این ازدواج صورت میگیرد ، مادر شوهر از این دختر خانم حمایت نکند ، اعتنا نکند و حتی بی حرمتی بکند و این خانم هستند که لطمه می خورند . شما خانم هستید و احتیاج به توجه دارید . برای ما آقایان نه این مهم نیست . دربی توجهی ، بهم نمی ریزیم ولی شما در زندگی خیلی رنج میبرید . یک ضرب المصل ایرلندی میگوید: گر زن را دو نیم کنی برایش آسانتر است تا به او بی اعتنایی کنی .

طلسم برای راضی شدن خانواده پسر

از امور مجربه توسل به امام جواد علیه السلام میباشد . آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج

و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است .

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ

عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ

راضی کردن خانواده پسر برای ازدواج

یکی از دلایلی که میگیم دوستی قبل از ازدواج خوب نیست همین مشکلی که شما دارید است چرا که وابستگی پیش میاره وممکنه خانوادها راضی نشن .خب بگذریم اما اینکه گفتید میگن شناختی از شما ندارن ،مشکل ناشناخته بودن رو میشه با تحقیق حل کرد شما میتونید این رو بواسطه یه بزرگتر به پدرایشون برسونید چراکه یکی ازراهای راضی کردن خانواده استفاده از افرادی است که روی وی نفوذ دارند دوم اینکه پسر میتونه طوری وانمود کنه که به شما وابسته شده ونمیتونه از شما دل بکنه شایدپدرش ازروی دل سوزی با این قضیه کناربیاد مثلا (تولا ک خودش باشه یه مدت جلو چشم باباش گوشه نشینی کنه)و… اگر بازم نشد وخواستید بدون رضایت پدر ازدواج کنید باید در نظر داشته باشید که دیگه از کمکها ی مالی ومعنوی خانواده پسر محرومید وباید خانوادتون به شما کمک کنن ومحمل گرمی برای شما باشند وبتونن جای خالی خانواده پسر رو برای شما پرکنن وهمچنین پسر توان مستقل شدن رو هم از لحاظ مالی وهم از لحاظ فکری واجتمای داشته باشد وهمچنین منتظر نگاهای چپ فامیل هم باشید چون بلاخره در هرصورت همه میفهمن که شما بدون رضایت ازدواج کردید ممکنه شمارو تحقیر کنن که بدون رضایت پدر ازدواج صورت گرفته است وهچنین اگربین شما مشکلی پیش بیاد حتما وقتی پدر همسرتون خبردار بشن همین مشکل رو عین پتک توسرتون میکوبه که منکه گفتم این ازدواج نباید صورت بگیره اما همه ی اینها به خودتون بستگی داره اگه میتونید تحمل کنید که خوبه وباید خودتون رو برای مواجه شدن با این مشکلات آماده کنید وگرنه بایدقید ازدواج بدون رضایت رو بزنید

نکته آخر اینکه اگر ایشون نتونست پدرشون را راضی کنه و امکان اینکه خودش شخصا اقدام کنه هم وجود نداشت باید سریعتر به این ارتباط پایان دهید چون ممکنه مدتها به امید ازدواج عمرتون را تلف کنید و در نهایت ازدواجی هم صورت نگیرد

بستن زبان اشخاص

زبان بند:این ایه از سوره یس را در مورد لزوم برای بستن زبان طرف مقابل بخوانی د اَلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون

طلسم رضایت

صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

دعای زبان بند خانواده برای ازدواج

بر هفتاد ریگ ، به هر یک معوذتین ( دو سوره ی ناس و فلق ) را بخواند آنها را در کوزه نهد در آتش گرم دفن کند چون گرمی آتش به ریگها رسد دشمن به امر حق مقهور گردد
و جهت وسواس سوره ی ناس را بر ظرفی ، روز چهاردهم ماه بنویسد و بشوید و از آن بخورد و وضو بگیرد برطرف شود جهت مال دنیا بعد از نماز عشاء هر یک از این سوره ها را به ردیف

شمس و لیل و جحد و توحید و معوذتین ( ناس و فلق ) را هفت بار بخواند بعد هفت بار بگوید : اللهم اجعَل لی فَرَجا و مخرجا و بخوابد ، به مراد رسد

دعا برای راضی شدن خواستگار

سوره فرقان ایه ۷۴

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۵۳
مصطفی رستمی
جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰ ق.ظ

دعا برای راضی شدن پدر دختر برای ازدواج

فردی که قصد خواستگاری رفتن دارد و هدفش جواب مثبت گرفتن و راضی شدن خانواده دختر به ازدواج می باشد و می خواهد محبتش در قلب خانواده مطلوبش بیفتد می تواند از دعای زبان بند برای راضی شدن خانواده ی دختر کمک بگیرد.

نوین اطلس در این مطلب به شما کمک می کند دلایل مخالفت های خانواده دختر با ازدواج را بدانید و بتوانید رضایت پدر و مادر را برای ازدواج جلب کنید. دعاهایی مانند دعای ازدواج با معشوق و دعا برای پیش رفتن حرف نیز می تواند در این زمینه و در کنار راهکارهای رضایت گرفتن  و دعاهای زبان بند به شما کمک کنند.

دعای زبان بند خانواده دختر برای ازدواج

اگر خانواده ی دختر مورد علاقه تان راضی به ازدواج نمی شوند و فکر می کنید دلایلشان برای این عدم رضایت غیر منطقی و غیر معقول می باشد دعای زبان بند زیر را با رعایت نکاتی که گفته شده است بنویسید و هنگام صحبت با خانواده ی دختر همراه خود داشته باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم یا رب مغیشا یا مثیثا یا طلیطیشا یا صکا یا حشاء بالع لحالی ۱۸ ۱۱۲ ۱۱ ۶۲ ۲۲ ۱۲ ۱۱۲ ۱۰ مبارک باد به اسم فلان بنت فلانه یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا بدوح یا الله .

توجه :

در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد .

بجای فلان بنت فلانه (یا فلان ابن فلانه) نام فرد و مادرش را بنویسد.

صرفا در امر حلال استفاده شود

دعا برای ازدواج سریع با معشوق

برای ازدواج سریع با معشوق مورد نظرتان کمی آب در کوزه ای سفالی بریزی و وقتی آب جذب کوزه شد دعای زیر را نوشته به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید. بسیار بسیار  مجرب است.

هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا. لِیُدْخِلَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَیُکَفِّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَکَانَ ذَلِکَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِیمًا. وَیُعَذِّبَ الْمُنَافِقِینَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِکِینَ وَالْمُشْرِکَاتِ الظَّانِّینَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ عَلَیْهِمْ دَائِرَهُ السَّوْءِ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ وَسَاءتْ مَصِیرًا

جلب رضایت پدر و مادر

هیچ مخالفتی به معنی رد گزینه شما نیست و هیچ موافقتی هم به معنی تایید کامل آن نیست. پس اگر والدینتان با انتخاب شما مخالفت کردند، فکر نکنید فرد مورد نظرتان از هر حیث مردود است. یک بار دیگر به معیارهایتان نگاه کنید و فرد منتخبتان را با آنها بسنجید و بعد، از او در مقابل خانواده تان دفاع کنید. در واقع از انتخاب خودتان دفاع کنید.

قدم اول برای جلب رضایت پدر و مادر
اولین قدم در دفاع ما از فرد مورد نظر، این است که انتخاب ما قابلیت دفاع عقلانی داشته باشد. و این دفاع حمل بر درستی ملاک ها و بارم بندی ملاک ها و اولویت بندی آن هاست.

اگر از نظر عقلانی ما توانسته باشیم بدون هندی بازی و عاشق شدن قبل از تطبیق ملاک ها فرد مورد نظر را انتخاب کنیم و هم شانی مذهبی، اقتصادی، فرهنگی، سنتی، تحصیلات، قیافه و … رعایت شده باشد می توان گفت فرد مورد نظر گزینه مناسبی برای ازدواج می باشد.

در چنین صورتی می توان از انتخاب خود دفاع کرد.

اما معمولا مخالفت والدین با فرد انتخابی فرزند به دلیل عدم تطابق ملاک ها و هم شانی فرد با فرزند یا خانواده است. و معمولا زمانی که فرزند قبل از تعیین ملاک ها عاشق شده باشد چنین مشکلی خواهند داشت. البته درصد بسیار کمی از والدین هم از روی تعصب و بدون دلیل با انتخاب فرزند خود مخالفت می کنند اما مطمئنا در درصد بسیار پایینی قرار دارند.

قدم دوم برای جلب رضایت پدر و مادر
شما نیم نگاهی به ملاک های خودتان بیندازید.

آیا فرد مورد نظر را بر اساس ملاک های خود انتخاب کرده اید؟

آیا اول انتخاب کرده و بعد عاشق شده اید یا اول عاشق شده اید و بعد ملاک ها را بر اساس فرد مورد نظر تعدیل کرده اید؟

آیا صفت خاصی در محبوب نیست که به خاطر همان ویژگی خاص، شما حاضر شده اید با او ازدواج کنید و سایر داشته ها و نداشته ها را غافل نشده اید؟

اگر مطمئن شدید انتخاب شما کاملا معقول و منطقی و بر اساس ملاک بوده طبعا مخالفت والدین، غیر منطقی خواهد بود.

قدم سوم برای جلب رضایت پدر و مادر
شما باید در جو صمیمی و فرصت مناسب با والدین خود صحبت کنید. ملاک هایتان را برای او بازگو کنید. چرا و بر چه اساسی او را انتخاب کرده اید و محاسن او و ایده آل های شخصی تان که ممکن است با والدینتان داشته باشد با او صحبت کنید. البته اگر شخص امینی که هم والدینتان او را قبول کنند و هم با شما صمیمی باشد، قبلا با شما هماهنگ شده و در جلسه حاضر باشد تاثیر مثبتی در جلسه شما خواهد داشت. البته ممکن است پدر یا مادر شما هم دلایلی داشته باشند که از نظر شما بدون دلیل باشد اما از نظر ناظر بی طرف و امین شما حرف درستی باشد و شما باید ملاک های خود را تعدیل کنید.

مخالفت شدید خانواده دختر با ازدواج

ازدواج مهم‌ترین تصمیم زندگی است که در سرنوشت انسان نقش بسیار مهمی دارد، به خاطر همین پدر و مادر نسبت به آن حساس بوده و بر اساس تجربیاتی که در زندگی کسب کرده و یا از دیگران آموخته‌اند، ممکن است با ازدواج انسان با شخصی مخالفت کنند که در این صورت انسان باید دلیل آنها برای مخالفت را شنیده و درباره آن دلایل تحقیق و بررسی کند، اگر دلایل آنها منطقی بود آن را پذیرفته و تسلیم شود، اما اگر دلایل آنها منطقی نبود با مهربانی و محبت با آنها صحبت کرده و با منطق و استدلال قوی و بیان نقاط مثبت خواستگار آنها را قانع کند.

در نهایت تصمیم قطعی را باید دختر و پسر بگیرد، شخصی به امام صادق (علیه‌السلام) عرض کرد من می‌خواهم با زنی ازدواج کنم ولی پدر و مادرم مایلند با دیگری ازدواج کنم. امام (علیه‌السلام) فرمود:

«با زنی که خودت مایل هستی ازدواج کن، و زنی را که پدر و مادرت انتخاب کرده‌اند را رها کن.» (بحارالانوار، ج ۱۰۰، ص ۲۳۵)

دعا برای پیش رفتن حرف

اگر خواهی به نزد کسی روی و با او کاری و یا حاجتی داری و می خواهی وقت صحبت کردن حرف تو را قبول کند و با چشم خوب در تو نظر کند این اشکال ها را یکی بر دست راست و یکی بر دست چپ نوشته و با او روبرو شو و بدان که از حرف تو بیرون نرود. البته هر گونه سوء استفاده از این طلسم خلاف و باطل محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۵۰
مصطفی رستمی
جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳ ق.ظ

طلسم محبت و تسخیر قلب

شاید بخواهید کسی که دوستش را دارید تسخیر خود کنید تا محبت شما در دل او همیشکی شود و عشق افسانه ای با او داشته باشید. در این مطلب قویترین طلسم محبت و تسخیر قلب (از راه دور یا نزدیک) را در اختیار شما قرار داده ایم.

تصور اینکه فردی که دوستش دارید، در هر شرایطی شیفته و دوستدار شما باشد و از بابت محبت او خیالتان راحت باشد، می تواند وسوسه انگیز باشد. ممکن است بخواهید شخصی را چنان رام خود کنید که قلب او تسخیر شما شود و در همه حال از شما تبعیت کند یا عشق شما را در سر بپروراند. ذکر های مختلفی با عنوان طلسم محبت و تسخیر قلب شخص مورد نظر وجود دارد که برای راه دور یا نزدیک مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب مجموعه ای از قویترین طلسم محبت و تسخیر قلب؛ از راه دور یا نزدیک را با شما به اشتراک گذاشته ایم که می توانید به عنوان طلسم تسخیر قلب معشوق مورد استفاده قرار دهید.

طلسم محبت و تسخیر قلب شخص مورد نظر

خیلی از افراد با هدف تسخیر قلب معشوق، تسخیر قلب شوهر و یا تسخیر قلب زن به دنبال دعا یا طلسم محبت از راه دور یا نزدیک هستند. در ادامه با تعدادی از بهترین طلسم محبت و تسخیر قلب، همراه مینویسم باشید.

طلسم محبت از راه دور با فلفل سیاه

  1. چنانچه به دنبال طلسم محبت در حد دیوانگی هستید و می خواهید از راه دور شخصی را طلسم محبت کنید، بر روی 21 دانه فلفل سیاه، سوره انا انزلنا را (بدون بسم الله) بخوانید ، سپس دانه های فلفل را در آتش برزید.
  2. دستور العمل دیگر برای طلسم محبت و تسخیر قلب این است که در 4 نوبت، بر روی 41 دانه فلفل سیاه سوره قریش را بخوانی، سپس دانه ها را داخل آتش بیاندازی.

ذکر تسخیر قلب از راه دور

برای تسخیر قلب از راه دور در روز جمعه با گلاب و زعفران دعای زیررا نوشته و همراه خود نگه دارید:

بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه

وسلم

تسخیر قلب با نمک

برای تسخیر قلب شخص مورد نظر، نیت کرده و با خلو قلب بر روی مقداری نمک، 7 مرتبه دعای زیر را بخوانید، سپس نمک را در غذای شخص مورد نظر ریخته تا بخورد. این طلسم محبت برای زمانی مناسب است که شخص مورد نظر نزدیک شماست و به او دسترسی دارید:

اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لافِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَبِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

طلسم محبت و تسخیر قلب راه دور

ممکن است فرد خاصی در ذهن شما باشد که بخواهید از راه دور او را تسخیر خود کنید. دعای قوی طلسم محبت و تسخیر قلب از راه دور وجود دارد که خواسته شما را برآورده می کند.

دعای زیر را با خلوص نیت بخوانید:

وَ ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذلِکَ نُنْجِى الْمُؤْمِنینَ.

و ذا النون (یونس ) را یاد کن آن دم که خشمناک برفت و گمان داشت بر او سخت نگیریم پس از ظلمات ندا داد که معبودى جز تو نیست منزهى تو که همانا من از ستمکاران بوده ام پس دعایش مستجاب کردیم و از تنگناى غم نجاتش دادیم و این چنین مؤمنین را نجات دهیم).

چنانچه می خواهید فردی را رام و مطیع خود کنید، چنانچه از اطاعت شما روی نگرداند و تنها به شما توجه کند، هنگام ظهر 200 مرتبه ذکر زیر را بخوانید:

اللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ یا رَبِّ یا رَبِّ

در پایان ذکر 14 صلوات بفرستید.

طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ

اگر به دنبال طلسم محبت شدید بدون بازگشت هستید، به شکلی که هیچ مانعی بین شما ایجاد نشود، طلسم محبت سوزاندنی را امتحان کنید. ذکر زیر را بر روی کاغذی نوشته و آنرا در آتشی که مقداری اسفند در آن ریخته اید بسوزانید.

(احضُروا قَلبَ (نام مطلوب) بن (نام مادر مطلوب) علی حب (نام شما) بن (نام مادر شما) اعدی افرید عمراحی هد علی قرار دینا ذهب)

برای تسخیر قلب شخص مورد نظر خود، این طلسم را بر روی آتش بخوانید. محبت بین شما قوی و ناگسستنی خواهد شد.

(بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ إِلَّا الَّذِینَ یَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَهُمْ مِیثَاقٌ أَوْ جَاءُوکُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ یُقَاتِلُوکُمْ أَوْ یُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَیْکُمْ فَلَقَاتَلُوکُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوکُمْ فَلَمْ یُقَاتِلُوکُمْ وَأَلْقَوْا إِلَیْکُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَکُمْ عَلَیْهِمْ سَبِیلًا)

تسخیر قلب مرد از راه دور

برای تسخیر قلب مردان از راه دور بعد از نیت با خلوص قلبی، قبل از طلوع آفتاب در روز یکشنبه، آیات 78 و 79 سوره یس را 51 مرتبه بر روی مقداری نمک نرم بخوانید، سپس نمک ها را در آتش ریخته تا بسوزد.

وَضَرَبَ لَنَا مَثَلًا وَنَسِیَ خَلْقَهُ قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ.


قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ .

تسخیر قلب زنان از راه دور

برای تسخیر قلب زن و جذب محبت او، بعد از نیت کردن، با خلوص قلبی در روز یکشنبه 51 مرتبه بگویید:

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا.

طلسم محبت و تسخیر قلب از نزدیک

برای طلسم محبت و تسخیر قلب شخص مورد نظر از نزدیک، در روز یک روز سعد و مبارک، دعای زیر را 7مرتبه بر روی خرما بخواند و به خورد شخص مورد نظر بدهد، به اذن خدا فرد تسخیر او شود. آن دعا این است:

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ سُبْحَانَ الَّذِی سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِینَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ فلان بنت فلان

(نام شخص مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام شخص و نام مادرش) الساعه الساعه الساعه

تسخیر قلب با نادعلی

از جمله دعاهایی که برای تسخیر قلب معشوق بسیار مجرب می باشد، دعای نادعلی است که برای گره گشایی در امور مختلف از آن استفاده می شود.

نادِ عَلِیاً مَظهَرَ العَجائِب

تَجِدهُ عَوناً لَکَ فِی النَّوائِبِ

کُلُّ هَمٍّ و غَمٍّ سَینجَلی

بِوِلایتِکَ یا عَلِی یا عَلِی یا عَلِی

طلسم محبت و تسخیر قلب قوی

برای تسخیر قلب فردی که دوستش دارید، نیت کرده و غسل کنید و به مدت 4 روز، در روز اول 100 مرتبه سوره کوثر را بر روی میوه بخوانید و خورد او دهید. روز دوم 100 مرتبه دعای زیر را بر روی آب پاک بخوانید و به خورد او دهید:

{وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی * إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ}

روز سوم آیات 165 تا 167 سوره بقره را با گلاب و زعفران نوشته و همراه خود داشته باشید


تسخیر قلب با ختم آیت الکرسی

برای جذب محبت و تسخیر فرد مورد نظر ، به مدت 7 روز هنگام طلوع آفتاب قبل از اینکه با کسی حرف بزنید، رو به قبله 11 مرتبه آیت الکرسی را بخوانید.

برای تسخیر قلب از راه دور به مدت 3 روز، 720 مرتبه ذکر زیر را تکرار کنید:

( إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود)

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۴۳
مصطفی رستمی
جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸ ق.ظ

دعای محبت شدید از راه دور

دعای محبت فوری از راه دور

دعای محبت فوری از راه دور

دعای محبت فوری از راه دور گاهی از نان شب هم بر انسان واجب تر می شود ما در دعا جادو چند دعای مختلف و قوی مثل دعای محبت فوری از راه دور به شما معرفی می کنیم. دعای محبت فوری از راه دور کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. دعای محبت فوری از راه دور حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای محبت فوری از راه دور را نوشته در زیر فرش  بگذارید.

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

دعای محبت سریع الاجابه از راه دور

دعای محبت فوری از راه دور

دعای سریع الاجابه از راه دور

دعای محبت سریع الاجابه از راه دور کمک میکند تا قلب همسر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. دعای محبت سریع الاجابه از راه دورحتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. این دعا را را نوشته در زیر فرش  بگذارید:

 

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعای محبت فوری خواندنی

دعای محبت فوری خواندنی باعث جلب محبت مرد میشود و کمک میکند تا علاقه شدید تر شود. این دعا از دعاهای فوری و سریع الاجابه برای شدید شدن محبت زن به شوهر می باشد. بهتر است این دعا سه بار در روز به مدت 40 روز خوانده شود

“عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ”

دعای محبت فوری سوزاندنی

دعای محبت فوری از راه دور
دعای محبت فوری سوزاندنی

دعای محبت فوری سوزاندنی از دعاهای بسیار قوی است که مهر و محبت بین زن و شوهر را تحکیم می کند. این دعا  برای جلب محبت تاثیر فراوانی دارد که کمک می کند تا هرگونه قهر و کدورت و دلخوری از بین برود و به آشتی و محبت شود. این دعا را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت روی یک تکه کاغذ بنویسید و آن را در آتش بی اندازید.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

دعای محبت شدید از راه دور

دعای محبت شدید شوهر از راه دور به زن کمک میکند تا عشق و علاقه ی فراوان به زندگی خود بیاورید. دعای محبت شدید شوهر به زن از راه دور قلب مرد را تسخیر کرده و محبت او را جلب می کند. گفته شده دعای محبت شدید شوهر به زن از راه دور را بر دو تکه شیرینی یا قند یا نبات یا لیوانی شربت و یا زولبیا  بخواند و به مرد دهد تا بخورد.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه

دعای محبت فوری از راه دور
دعای محبت فلفل سیاه

دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه بسیار تاثیر گذار است. دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه کاری می کند که معشوق شما عاشق و بی قرار شما شود و منجر به ازدواج شما میشود که شیوه انجام دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه در زیر آمده است :

اگر (خواهی) کسی را از محبت خود (دیوانه) گردانی ، بستان بیست و یکدانه فلفل سیاه و بر هر دانه یکبار سوره (انا انزلناه) را بخواند بدون بسم الله ، به نیت محبوب که در نظر است ، (سپس) در آتش ریزد که عجایب بینی.

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی و با وی ازدواج کنی  ۴۱ دانه فلفل سیاه را چهار نوبت بخوان بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را و در آتش اندازد که از محبت بیم است دیوانه گردد و آنکس بی خود گردد و فلفل از آتش بیرون آورد تا هلاک نشود

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴

دعای محبت بسیار قوی از راه دور

دعای محبت بسیار قوی از راه دور کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. دعای محبت بسیار قوی از راه دور حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای محبت بسیار قوی از راه دور را نوشته در زیر فرش  بگذارید:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ إِلَّا الَّذِینَ یَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَهُمْ مِیثَاقٌ أَوْ جَاءُوکُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ یُقَاتِلُوکُمْ أَوْ یُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَیْکُمْ فَلَقَاتَلُوکُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوکُمْ فَلَمْ یُقَاتِلُوکُمْ وَأَلْقَوْا إِلَیْکُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَکُمْ عَلَیْهِمْ سَبِیلًا »

سوره قران برای محبت از راه دور

کی از سوره های قرآن که گفته میشود برای بازگشت معشوق معجزه میکند و بسیار سریع الاجابه است سوره ضحی است. از جمله آثار و برکاتی که در روایات برای ختم سوره الضحی ذکر شده بازگشت فرد معشوق است. اگر سوره ضحی را به اسم کسی که غائب یا گم شده است خوانده شود مسافر و گمشده و غائب سالم به خانه باز می گردد

» بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـنِ الرَّ‌حِیمِ «

»وَالضُّحَى ﴿١﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى ﴿۴﴾ وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى ﴿۵﴾ أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى ﴿۶﴾ وَوَجَدَکَ ضَالًّا فَهَدَى ﴿٧﴾ وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَهِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾ «

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. دعای محبت فوری از راه دور حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای محبت فوری از راه دور را 11 مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد

عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّةً واللهُ غَفورٌ رَحیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۳۸
مصطفی رستمی
جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹ ق.ظ

دعای ازدواج با فرد مورد علاقه

برای ازدواج با شخص مورد نظر، دعا ها و ذکر های گوناگونی وجود دارد که در این مقاله 12 نوع دعای مجرب و فوق العاده برای ازدواج با شخص مورد نظر و محبوب قلبی شما آماده شده است.

دعا برای ازدواج با شخص مورد نظر

 

در این مقاله تصمیم داریم شما را با طلسم ازدواج با شخص مورد نظر دعا برای ازدواج سریع با معشوق دعای سریع الاجابه برای ازدواج با شخص مورد نظر طلسم ازدواج فوری جادو برای ازدواج با معشوق دعای ازدواج سریع جادو ازدواج دعا برای تسخیر قلب از راه دور دعای تسخیر قلب قوی بیشتر آشنا کنیم.

 

1) طلسم ازدواج با شخص مورد نظر

 

طلسم ازدواج با شخص مورد نظر

رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ

 

2) دعای محبت شخص مورد نظر

 

دعایی برای مهر و محبت و سایر حاجات مهم، دعای مهر و محبت ، دعای محبوبیت ، دعای حاجت:

آیه شریفه ذیل را (۸۷ مرتبه یا ۹۹ مرتبه) بر روی کاغذ بدون خط بنویسد:

۱۲ دعای مجرب برای ازدواج با شخص مورد نظر

(فسیکفیکهم الله وهو السمیع العلیم)

 

و در انتها، حاجت خود را بنویسد:

ألقوا محبة ….. فى قلب…… (ابتدا نام طالب و سپس نام مطلوب را بنویسد)

 

 

3) دعا برای ازدواج سریع با معشوق

 

 

جهت بخت گشایی ذکر یالطیف را هر روز ۱۲۹ مرتبه بخواند.

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را بهوقت اذان بخواند .

 

 

4) دعا برای بخت گشایی

۱۲ دعای مجرب برای ازدواج با شخص مورد نظر

 

این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بخانید :

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

5) دعای سریع الاجابه برای ازدواج با شخص مورد نظر

 

دعایی دیگر جهت بخت گشایی،چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)
انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.
تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید،بعدازغسل باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید.

6) طلسم برای ازدواج فوری

 

دعایی دیگر جهت آمدن خواستگارمناسب و بخت گشایی

 

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود ، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. انشاء الله

7) دعا برای ازدواج با معشوق

 

دعای جلب قلوب و جلب محبت و نظرهمگان (مجرب شخصی)

رَبِّ هَبْ لِی مِن لَّدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاء

8) دعایی برای جلب محبت

 

دعایی فوری برای جلب قلوب و جلب محبت و نظرهمگان (مجرب شخصی)

(الللهم انه لیس فی السموات دورات ولا فی العیون لحظات ولا فی النفوس خطرات الاوهی بک عارفات ولکشاهدات
وعلیک دالات وفی ملکک متحیرات فبالقدرة التی سخرت بها اهل السموات والارض سخر لی قلوب المخلوقات
انک على کل شئ قدیر وبالاجابة جدیر وصلى الله على محمد وعلى اله اجمعین)

 

 

9) دعای ازدواج سریع

 

آیات شریفه ذیل برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است.

پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

آیات شریفه ذیل را قرائت نماید:

 

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سورة البقرة آیه (۱۶۵)

(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ) سورة ال عمران آیه (۳۱)

(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سورة الانعام آیه (۷۹)

(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ) سورة الأنفال آیه (۶۳)

(وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سورة یوسف آیه (۵۴)

10) دعا برای ازدواج

 

شرایط پاکی و طهارت مکانی و ثوب و بدن کاملا باید رعایت شود.

انجام آن در امر غیر حلال بیفایده است.

بسْمِ الله، رَبِّیَ الله، حَسْبِیَ الله، تَوَکّلتُ على الله اعتصمتُ بالله، فَوَّضْتُ أمْرِی إلى الله، ما شَاءَ الله لا قُوَّةَ إلا

بالله. أشْهَدُ أنْ لا إلَهَ إلا اللهُ وَحْدَهُ لا شَرِیکَ لَه وأنَّ مُحَمّدًا عَبْدُهُ ورسُولُه وأنّ عیسَى عَبدُ اللهِ ورَسُولُه وکلِمَتُهُ

ألقَاها إلى مَرْیَم ورُوحٌ مِنْهُ والجَنّةَ حَقٌ والنّارَ حَق.

11) دعا برای تسخیر قلب از راه دور

 

 

یاودود یاذا العرش المجید یامبدی یا معید یافعال بما یرید اسالک بنور وجهک الذی ملا ارکان عرشک وبقدرتک التی قدرت بها على جمیع خلقک وبرحمتک التى وسعت کل شی لا اله الا انت یاغیاث المستغیثین اغثنی

اجیبوا ایتها الارواح الروحانیه خدام هذا الاسم الشریف واخرقوا الحجب وتسلطوا على روحانیه ف ابن ف واجلبوه بالمحبه الشدیده الدائمه والموده القویه المستدیمه حتى لایستطیع ان یفارقنی طرفه عین ولا اقل من ذلک بحق الذی قال لسموات والارض اتیا …. (تا آخر آیه شریفه) الوحا العجل الساعة.

 

12) دعای تسخیر قلب قوی

 

برای آشتی بین زن و شوهر و گرمی بیشتر روابط آن ها و مهر و محبت بیشتر همسر، انجام دعا و ذکر ذیل به مدت سه روز برای حل مشکل بسیار مجرب است. ان شاء الله تعالی.

مدت زمان این عمل تحبیب سه روزاست که شروع آن در نیمه دوم ماه قمری از شب دوازدهم (از ماه قمری) است.

در زمانی که ماه در حال کامل شدن است. سه هزار بار یا ودود بخوانید و بیست و یک بار قسم مذکور در ذیل را قرائت فرمائید و در شب چهارم نیز قرائت را کامل نمائید.

ان شاء الله در شب چهارم به فضل الهی دعای شما اجابت خواهد شد.

 

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۹
مصطفی رستمی
جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵ ق.ظ

دعا برای تسخیر قلب از راه دور

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی – دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج – ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب – اموزش طلسم تسخیر قلب مرد

در این پست از مجله اپ ناز دعای قوی و کاربردی همراه با اموزش تلاوت برای تسخیر کردن قلب معشوق برای شما قرار داده می شود و همچنین برای دیدن مطالب و پست های بیشتر به بخش دعا و فال سایت اپ ناز مراجعه فرماید.

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی

دعا کردن در پیشگاه پروردگار سبب می‌‌‏شود تا مردم خلق و خوی و همچنین ارامش بهتری بدست اورند و همچنین دعا کردن در روابط عاشقانه باعث می شود احساس یکی شدن در بین عاشق و معشوق افزایش یابد

دعای تسخیر قلب بسیار قوی

ایه زیر برای جلب محبت معشوق از راه دور توصیه شده است به صورت ارام تلاوت کنین به نیت تسخیر کردن قلب فرد مورد نظر شما:

«إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»؛

 دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج از راه دور

برای تسخیر کردن شخص مورد نظر از راه دور دعای مبارک کثیر الفوائد است زنهار به نااهل نیاموزد و غیر عمل که به حرام باشد معمول ندارد . این است دعای مبارک:

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا
فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ
وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ
دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَةِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ
وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ
بِالاِجابَةِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ
و اگر کسی مخصوص نظر دارد به جای سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ بگوید سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا نکته اضافی : اگر مثلا مرد است بگوید سخرلی قلب محمد بن علی و اگر زن است بگوید سخر لی قلب مریم بنت رضا

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

برای تسخیر قلب معشوق آیت الکرسی را هفت روز نزدیک طلوع افتاب صبح و قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه تلاوت شود و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۵
مصطفی رستمی
جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴ ق.ظ

طلسم برای ازدواج با شخص مورد نظر

طلسم ازدواج فوری با شخص موردنظر (فرد دلخواه یا معشوق)

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تصور می‌کنید نیمه گمشدتان را پیدا کرده اید و با تمام وجودتان میخواهید با آن فرد خاص ازدواج کنید. اما طبیعتا قصد ازدواج با فرد مورد علاقه، به تنهایی برای محقق کردن آن کافی نیست و معمولا موانع متعددی برای شکل گیری رابطه عاطفی و ازدواج با او وجود دارد. در این شرایط شاید یکی از وسوسه انگیزترین راهکارها برای رسیدن به معشوق و محبوب، می‌تواند دستیابی به طلسم یا وردی باشد که بدون دردسر و در کمترین زمان ممکن موجب ازدواج با فرد مورد نظر شود. طلسمی که محبت و عشق شما را در دل او بکارد و تضمین کند آن شخص خاص به وصال شما درخواهد آمد. اگر به دنبال طلسم قوی و تضمینی برای ازدواج فوری با معشوق یا فرد خاصی هستید، در این مقاله با “همیار عشق” همراه باشید.

فهرست مطالب [نمایش]

طلسم ازدواج با شخص خاص مورد نظر


گاهی دیده می شود که برخی از دختران و پسران مجرد به دنبال طلسم و جادو برای یافتن فردی با ویژگی های دلخواه خود برای ازدواج هستند. برای مثال برخی از دختران به دنبال طلسم ازدواج با مرد پولدار هستند یا اینکه برخی از پسران طلسمی می خواهند که دختر زیبایی را به عقد آن ها در آورد.
از طرف دیگر دختران و پسرانی نیز هستند که تمایل دارند با شخص خاص مورد نظرشان به هرترتیب که شده ازدواج کنند. اگر از این دسته افراد باشید و گذرتان به ملاقات با اشخاصی تحت عنوان فالگیر، دعانویس یا رمال بیفتد، پیشنهاد آن ها به شما انواعی از طلسم و دعا برای ازدواج با آن فرد موردنظر خواهد بود. پیشنهادی که مسلما هیچ پایه علمی ندارد و صرفا راهی برای سوءاستفاده از درماندگی عاطفی است. درواقع طلسم یا وردی که توسط این افراد به شما داده می شود هیچ نتیجه ای جز خالی شدن جیب شما و پر شدن جیب آن ها نخواهد داشت.

اما آیا راهکاری واقعی و علمی برای جذب و ازدواج با شخص مورد نظر شما وجود دارد؟
مسلما برای این سوال یک پاسخ مشخص و قطعی وجود ندارد و وابسته به شرایط شما و طرف مقابلتان است. برای مثال برای جذب فردی با ویژگی های مشخص، لازم است شما نیز ویژگی های خاصی داشته باشید، همچنین از اصول قانون جذب آگاه باشید و آن را به درستی در زندگیتان بکار گیرید. از طرفی ممکن است شما به شخص خاصی علاقه مند شده باشید و بخواهید با او ازدواج کنید اما اگر معشوق شما نداند که عاشقش شده اید و شاید حتی از وجود شما خبر نداشته باشد،‌ مسلما امید واهی به تحت تاثیر قرار دادن او با طلسم و جادو غیرمنطقی خواهد بود. در این صورت لازم است به جای طلسم و جادوی ازدواج، به دنبال افزایش مهارت های عاطفی و اجتماعی باشید و طبق موارد زیر اقدام کنید:

از واسطه کمک بگیرید

اگر امکان درخواست مستقیم از فردموردنظرتان برای ازدواج وجود ندارد، میتوانید از یک واسطه کمک بگیرید. واسطه باید شخص امین، کاربلد و مورداعتمادی باشد. همچنین او باید شناخت نسبتا خوبی از شما و شخص مورد نظرتان داشته باشد. همچنین او باید خیرخواه باشد و با درنظر گرفتن جوانب امر هوشمندانه درخواست شما را برای طرف مقابل مطرح کند. از انجایی که معمولا چنین پیدا کردن چنین فردی در همه شرایط ممکن نیست، در این صورت راهکار بعدی بیشتر میتواند برای شما کارگشا باشد.

برای آشنایی و ازدواج پیش قدم شوید

بهتر است در عوض تلاش کردن برای یافتن قویترین طلسم ازدواج، بهتر است مهارت لازم برای ابراز علاقه و مطرح کردن صحیح درخواست آشنایی و ازدواج را به دست آورید. اگر پسر هستید جراتمندانه درخواست ازدواج و آشنایی را مطرح کنید، احساستان را به زبان آورید و از دختر موردعلاقه تان خواستگاری کنید. اگر دختر هستید نیز می توانید به روش های غیر مستقیم برای مطرح کردن درخواست ازدواج به پسر موردعلاقه تان اقدام کنید.

بیش از حد اصرار نکنید

در شرایطی نیز ممکن است آن فرد خاص از علاقه شما باخبر باشد، اما محبت دو طرفه نباشد و قصد شما این باشد که به هر نحو که شده، حتی با طلسم و جادو عشقتان را دوطرفه کنید. پیشنهاد می شود در صورتی که طرف مقابل تمایلی به برقراری رابطه عاطفی یا ازدواج با شما ندارد، بیش از حد اصرار یا التماس نکنید. چرا که اینکار او را از شما دورتر خواهد کرد. بهتر است به جای اینکه به دنبال طلسم تضمینی برای ازدواج فوری با آن شخص خاص باشید، اجازه دهید افراد جدیدی که ارزش وجودی شما را میدانند به زندگیتان راه پیدا کنند.

در واقع بهتر است سعی کنید به جای این که تمرکز خود را در یک بازه زمانی بر روی رابطه با یک نفر بگذارید با چند نفر قرار ملاقات داشته باشید و بررسی کنید که شرایط کدام یک از این گزینه‌ها برای شما مناسب‌تر است. این که بلافاصله پس از اولین قرار ملاقات با یک نفر برای آینده خود با او برنامه‌ریزی کنید آسان است اما مهم این است دریابید طرف مقابلتان چقدر در این امر جدی است. این که فکر کنید یک نفر در آینده تغییر خواهد کرد و بلافاصله یک رابطه را شروع کنید یا این که فکر کنید می‌توانید وی را در آینده مطابق با نظر خود اصلاح کنید اشتباهی معمول و رایج است.
هر چه قرار ملاقات‌های بیشتری داشته باشید احتمال این که با یک نفر که شرایط مناسب‌تری دارد آشنا شوید بیشتر خواهد شد. البته باید در این راه صبور باشید. هنگامی که احساس خستگی کردید یا فکر کردید که انرژی شما تحلیل رفته به خود استراحت بدهید، مرزهایی برای خود تعریف کنید و به استانداردهای خود متعهد بمانید. اگر یک رابطه متعهدانه همان رابطه مورد نظر شما است، زمان خود را با ملاقات‌ها و آشنایی‌های غیر جدی دیگر هدر ندهید.

طلسم ازدواج فوری با معشوق


گاهی نیز دیده میشود که افراد در رابطه عاطفی با معشوق و شخص مورد نظرشان قرار دارند، اما به دلایل متعدد رابطه آن ها به ازدواج منجر نمی شود. اگر دختری هستید که درصدد تبدیل رابطه عاطفی به ازدواج(لینک به تبدیل دوستی به ازدواج) است نیز بهتر است بجای توسل به طلسم ازدواج، از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

یک مکالمه شفاف داشته باشید

ممکن است شما در مورد نامزدی و ازدواج زیاد صحبت کرده باشید اما شاید احساسات خود را در مورد بی‌توجهی طرف مقابلتان به این موضوع بیان نکرده باشید. زمانی که شما در این مورد به طور شفاف و واضح صحبت کنید (و استدلال‌های خود را در مورد اصول مذکور برای وی بیان کنید)، وی به شما خواهد گفت که از نظر روحی و احساسی در چه وضعیتی است و نیت خود را در مورد شما توضیح خواهد داد. حتی اگر در نهایت جواب‌های وی شما را قانع نکرد، وضعیت برای شما شفاف شده و می‌توانید از آن به بعد رفتاری متناسب با شرایط داشته باشید.

او را به ازدواج تشویق کنید

او را برای ازدواج، بیش از حد تحت فشار روانی قرار ندهید. فاصله تان را حفظ کنید و اجازه دهید فضای لازم برای تصمیم گیری و برنامه ریزی داشته باشد. طوری رفتار نکنید که شان و عزتتان را نزد او از دست بدهید. اعتماد به نفستان را حفظ کنید و او را به ازدواج تشویق کنید. اجازه دهید اطلاع پیدا کند در صورت ازدواج با شما آینده شاد و با آرامشی در انتظارش خواهد بود و در صورتی که ازدواج را ببش از این به تاخیر اندازد ممکن است این شانس بزرگ از او گرفته شود!

مانند همسر با او رفتار نکنید

اگر شما با معشوق خود مانند همسر رفتار می‌کنید، به دو دلیل این کار را متوقف کنید. دلیل مهم اول این که همان طور که قبلاً نیز توضیح داده شد، ایجاد رابطه فیزیکی و احساسی صمیمی که باید بعد از ازدواج اتفاق بیفتد، در این زمان کاری خطا و اشتباه است. دلیل دوم این که اگر شما به معشوق خود بسیاری از مزایای ازدواج را بدون این که تعهد و مسئولیتی که متعاقب آن وجود دارد را بپذیرد ارائه دهید، وی را متعهد به ازدواج نخواهید کرد. این کار را با فریبکاری انجام ندهید بلکه آن را قسمتی از مکالمات اصولی خود قرار دهید به این مضمون که باید شما ازدواج کنید تا برخی چیزها تغییر یابند. شما شرعاً و عرفاً کار درست را انجام دهید و این موارد را برای معشوق خود به طور شفاف و واضح بیان کنید.

همه جوانب را در نظر بگیرید

در مورد جدایی صحبت نکنید اما به آن فکر کنید؛ به خصوص اگر واکنش‌های طرف مقابلتان نسبت به قدم‌هایی که شما برمی‌دارید ضعیف است. در نظر گرفتن و فکر کردن به همه جوانب، ممکن است باعث سخت‌تر شدن تصمیم‌گیری برای شما شود.


برای ازدواج با شخص خاص مورد نظر هیچ نوع طلسم قوی و جادوی مجربی وجود ندارد، خرافاتی از این دست صرفا به جهت سواستفاده مالی و عاطفی توسط افراد سودجو مطرح میشود. برای ازدواج با شحص خاص مورد نظرتان بهتر است خودتان دست بکار شده و برای آشنایی و ازدواج پیش قدم شوید، یا در صورت عدم امکان بیان درخواست به صورت مستقیم از یک واسطه کمک بگیرید، ضمن اینکه برای ازدواج با یک فرد خاص که تمایلی به ازدواج با شما ندارد بیش از حد اصرار نکنید.

برای ازدواج فوری با معشوق و یا کسی که با او در رابطه عاطفی قرار دارید نیز طلسم و جادو راهگشا نخواهد بود. بلکه بهترین کار در این شرایط این است که با طرف مقابل یک مکالمه شفاف داشته باشید، او را به ازدواج تشویق کنید و مانند همسر با او رفتار نکنید. همچنین همه جوانب را در نظر بگیرید و درصورتی که شما تمایل به ازدواج دارید اما طرف مقابلتان هیچ اقدامی برای بردن رابطه عاطفی به مرحله بعد نمی کند، با مشورت و تفکر تصمیم صحیح را در مورد ادامه یا عدم ادامه رابطه عاطفیتان اتخاذ کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۴
مصطفی رستمی
جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲ ق.ظ

دعای رسیدن به معشوق فوری

دعای رسیدن به معشوق

چگونه با به معشوق خود برسیم؟

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی همانطور که از اسم دعا مشخص است دعایی است که به شما در رسید به حاجتتان و رسیدن سریع به معشق بسیار کمک میکند. این دعاها بسیار قوی و فوری هستند. تیم تحقیقاتی طلوع سبز هم برای آسان نمودن و یاری رساندن به شما در برآورده کردن حاجاتتان این دعا را گردآوری کرده است.

درستی و راستی این دعاها توسط ما تایید نمی شود. اما در تهیه ی دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی و دعاهای مهر و محبت و … از مابع معتبر اینترنتی استفاده شده است.

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی برای زمانی است که فردی به شدت عاشق است و می خواهد خیلی سریع با جلب محبت معشوق به ازدواج با او برسد. برای رسیدن به معشوق خود و برآورده شدن حاجت و مراد دلتان، برای اینکه دعا فوری اثر کند دعایی که در زیر آمده است را باید 333 مرتبه بخوانید.

« وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ».

دعای رسیدن به معشوق

چگونه سریع به معشوق خود برسیم؟

و برای اینکه این دعا خیلی قوی و موثر باشد، دعای زیر را هم باید در هنگام اذان ظهر 7 روز و هر روز 25 بار تلاوت کنید تا به شما کمک کند فوری و قوی به معشوق خود برسید.

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ».

و برای اینکه معشوق را دیوانه و بی قرار خود کنید کلیک کنید: دعای بی قراری

دعای دیدار فوری معشوق

دعای دیدار فوری معشوق در انواع مختلف وجود دارد. اما در همه ی این دعاها و دعاهای رسیدن به معشوق فوری و قوی باید نماز خود را به درستی و همیشه انجام دهید. دعای دیدار فوری معشوق را افرادی می توانند استفاده کنند که از محبوب و معشوقشان دور هستند. یا معشوق در مسافرت است و یا مدت زیادی است که از معشق دور بوده اند.

دعای دیدار فوری معشوق در کمتر از 9  روز اجابت می شود.

مراحل دعای دیدار فوری معشوق:

111 مرتبه صلوات فرستاده و بعد بر کاسه آبی بدمید و آن آب را در حالی که نام معشوق خود را به زبان می آورید درب خانه بریزید. همان جایی که آب را رها می کنید معشوق خود را ملاقات می کنید. خواندن صلوات در دعا برای ملاقات معشوق باید قبل از نماز صبح صورت بگیرد.

اگر به دنبال معروفترین و بهترین طلسم برای داشتن محبت و علاقه شخصی هستید پس باید با قویترین طلسم محبت هندی آشنا باشید. برای طرز استفاده از این طلسم محبوب فقط کافی است بروی آن کلیک کنید.

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه و جلب مهر و محبت او به شما در رسیدن به مراد دل و شخص مورد علاقه انان کمک می کند.

برای اینکه کسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای که دوری ما را تحمل نکند استفاده از این دعا طرز حیرت انگیزی کمک می کنند.

آیات کریم ذیر را بخوانید و به طعام یا آب بدمیم و سپس به شخص مورد علاقه بخورانیم یا بنوشانیم.
«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین». (سوره مبارکه نمل، آیه 30 و 31).
«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین». (سوره مبارکه قصص، ایه 10).

توجه داشته باشید:
طهارت کامل ثوب و بدن و مکان رعایت شود.
هنگام نوشتن و یا خواندن دعاها خلوص نیت و توجه کامل داشته باشید و با کسی سخن نگویید.
در کاغذ کاهی و با گلاب و زعفران بنویسید.
کسانی هم که به دنبال تسخیر و به دست آوردن قلب شخص خاصی هستندبا کلیک بر روی  تسخیر قلب شخص معین  می توانند به راحتی قلب معشوقشان را تسخیر کنند.

دعای رسیدن به معشوق
شخص مورد نظر را تسخیر کن

دعای جلب معشوق از راه دور

قبل از توضیح دعای جلب معشوق از راه دور لازم است که موردی را بدانید. در تمامی دعاهای رسیدن به معشوق فوری و قوی و دعای های دیگر فقط خواندن دعا و طلسم کافی نیست باید تلاش کنید.باید برای رسیدن به مراد دل خود و هدفتان همواره تلاش کنید.

امای برای انجام دعای جلب معشوق و بدست آوردن توجه و مهر و محبت او اعمال زیر خالصانه و در عین پاکیزگی انجام دهید.
دعای زیر را یازده مرتبه بخواید به این نیت که شخصی که عاشق شماست یا بوده و دیگر نیست و یا اکنون به دلایلی از شما دوراست و یا شخص مورد نظرتان از راه دور عاشق شما شود.

آن دعا به شرح زیر است:

بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى. أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه. الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه.

دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب برای کسانی که می خواهند به سرعت قلب شخصی تسخیر و رام خود کنند.

دعا برای ازدواج فوری با معشوق

دعا برای ازدواج با معشوق یکی از دعاهای معروف و تضمینی است که جوانان به دنبال آن هستند.اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود هستید می توانید این دعا را  که در زیر آمده است را روزی صد مرتبه بخوانید.

انشاالله  اثر کرده و هر چه سریعتر با معشوق خود ازدواج خواهید کرد.

دعا به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین ».

همچنین ذکر امن یجیب یکی از تاثبر گذارترین ذکرها برای ازدواج با معشوق است. از سوی عالمان نقل شده است هرکس هر روز بعد از نماز مغرب و عشا از خداوند طلب استغفار کند و سه دوره تسبیح ذکر امن یجیب که در زیر آمده است را با نیت ازدواج با معشوق خود بخواند خداوند صدایش را می شنود و خواسته ی دلش را برآورده می کند. تاثیر این ذکر بر همگان آشکار است.

« اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء ».

دعای رسیدن به معشوق
ازدواج فوری با معشوق

تیم تحقیقاتی ما معروفترین طلسم محبت دنیا که با فلفل سیاه و سوره قرآن انجام می شود را نیز برای کسانی که به دنیال جلب مهر و محبت فردی با استفاده از قرآن هستند را نیز گردآوری کرده است.با کلیک دعای محبت با فلفل سیاه و سوره قریش هرچه زودتر از این طلسم برای تسخیر قلب و مهر و محبت استفاده کنید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۲
مصطفی رستمی
جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۹ ق.ظ

دعا برای تسخیر قلب معشوق از راه دور

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی – دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج – ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب – اموزش طلسم تسخیر قلب مرد

در این پست از مجله اپ ناز دعای قوی و کاربردی همراه با اموزش تلاوت برای تسخیر کردن قلب معشوق برای شما قرار داده می شود و همچنین برای دیدن مطالب و پست های بیشتر به بخش دعا و فال سایت اپ ناز مراجعه فرماید.

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی

دعا کردن در پیشگاه پروردگار سبب می‌‌‏شود تا مردم خلق و خوی و همچنین ارامش بهتری بدست اورند و همچنین دعا کردن در روابط عاشقانه باعث می شود احساس یکی شدن در بین عاشق و معشوق افزایش یابد

دعای تسخیر قلب بسیار قوی

ایه زیر برای جلب محبت معشوق از راه دور توصیه شده است به صورت ارام تلاوت کنین به نیت تسخیر کردن قلب فرد مورد نظر شما:

«إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»؛

 دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج از راه دور

برای تسخیر کردن شخص مورد نظر از راه دور دعای مبارک کثیر الفوائد است زنهار به نااهل نیاموزد و غیر عمل که به حرام باشد معمول ندارد . این است دعای مبارک:

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا
فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ
وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ
دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَةِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ
وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ
بِالاِجابَةِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ
و اگر کسی مخصوص نظر دارد به جای سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ بگوید سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا نکته اضافی : اگر مثلا مرد است بگوید سخرلی قلب محمد بن علی و اگر زن است بگوید سخر لی قلب مریم بنت رضا

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

برای تسخیر قلب معشوق آیت الکرسی را هفت روز نزدیک طلوع افتاب صبح و قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه تلاوت شود و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

دعای تسخیر قلب از راه دور معشوق فوری بسیار قوی و کاربردی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۱۹
مصطفی رستمی